
Ensenyem
a estimar
l'anglès

LES ALTRES TEORIES
El mètode va sorgir a partir de l'adaptació de la Teoria de Jocs a l'ensenyament dels nens a Mallorca l'any 2011.
La formació del professorat es basa en el mètode dialèctic dels jesuïtes, que al seu torn es va inspirar en els sofistes de l'antiga Grècia.
La innovació en el mètode es basa en la meva idea limitada del materialisme dialèctic hegelià, també en la teoria del repte i la resposta de Toynbee com a determinants de les evolucions de les societats, les cultures i els individus.
El sistema d'ensenyament i la manera de presentar la informació ho fan els alumnes a classe, es basa en el sistema inductiu de lògica formalitzat per John Stuart Mill.
El nostre ensenyament dels verbs modals es basa en gran mesura en la lògica modal i en la teoria de l'acte de parla de John Searle.
Més tard, vaig aplicar una versió ingènua de les nocions d'entropia i càrrega cognitiva de la Teoria de la Informació, aplicades a les tàctiques d'ensenyament i al disseny de mòduls. El matemàtic Claude Shannon va inventar més o menys la teoria de la informació en un article que va escriure per a Bell Labs als anys 50. Més tard, el seu pensament s'aplicaria per revolucionar la tecnologia telefònica i la informàtica.
La teoria de la informació proporciona una base coherent per al marc MACU que fem servir per presentar jocs i decidir-ne l'ordre.
La metodologia està a l'espera d'una aplicació més rigorosa de la Teoria de la Informació, i d'aquí a uns anys espero poder calcular la càrrega cognitiva per aplicar el concepte de llindar de memòria al disseny de mòduls.
El model per a les fases d'aprenentatge és una versió simplificada del model de Stephen Krashen per a l'adquisició de segones llengües, i la nostra pròpia anàlisi al llarg dels anys i els seus resultats.
La teoria de la falsificació de Karl Popper va influir molt en la nostra manera de treballar i per què les sèries temporals dels informes de classe de vegades descriuen la reducció del rendiment malgrat l'aprenentatge.
El treball de Nassim Taleb sobre sistemes antifràgils, robusts i fràgils.
Les nostres teories, o postulats: la teoria de la novetat, teoria de les aduanes basada en la investigació fenomològica.